Wednesday, May 21, 2014

Director's Journal Week 11

Week 10 ini produksi kami di adili, sangat disayangkan video promo kami masih dalam on the way. Jadi projek yang kami present adalah sebuah filem pendek yang berjudul "Hantu Malam Merdeka". Dan saya dipilih menjadi perwakilan untuk test. Ya allah i dont know what to do, im not the director oi. Kalau cakap pasal cerita pasal filem ini inshallah boleh lah sikit-sikit, sebab saya pelakon untuk cerita itu dan watak saya adalah pembantu *wink* *wink* hahha bahagia sangat.

Di test ini jadi setiap perwakilan harus masuk ke satu ruangan misteri yang menakutkan yang didalam nya ada Dr azlan yang menakutkan juga pada saat itu. Suka cita nya dimaklumkan test nya ada masa bertenang nya hahaha jadi sesiapa yang stress sangat menjawab soalan yang diberikan bolehlah keluar bertenang, solat ke minta pencerahan dari yang maha kuasa, atau nak kopi-kopi pun boleh haha.

During the test, i was trying to not laugh and be professional. Tapi apalah hendak dibuat, i just could not hoho. Alhamdulillah nya ini Dr Azalan yang baik hati ya, kalau lecturer lain i dont know apa nak jadi dengan kumpulan kita orang haha.

Dan test ini bukan main lama gila, satu kumpulan 1 jam. Dan kumpulan saya paling akhir, memang kaw kaw lah tunggu sampai pukul 10 dan berakhir sampai pukul 11. Kalau saya tahu, saya yang akan terakhir, i wouldnt skip photojournalism class saya dokter. -_-


No comments:

Post a Comment