Wednesday, May 21, 2014

Never Been Kissed Movie Review


Setiap orang pasti ingin kembali merasakan manis-manis nya zaman persekolahan. Tapi tidak buat Jossie yang diperankan artis cantik berbakat Drew Barrymore yang merasakan pahit nya zaman persekolahan kerana sebagai bahan lucu-lucuan oleh pelejar-pelajara lain waktu dia duduk dizaman sekolah tinggi. Jossie adalah seorang wanita berusia 25 tahun yang bekerja sebagai copy eidtor yang ditugaskan untuk menyamar menjadi seorang budak sekolah untuk mencari tahu kehidupan tentang bagaimana pemuda dan pemudi Amerika. 



Filem ini tidak akan membuat anda bosan dengan alur ceritanya yang lucu dan menghiburkan apalagi mengisahkan tentang cerita dizamana persekolahan yang pastinya akan membuat penonton rindu dan ingin mengimbas ulang bagaimana zaman persekolahan mereka. Elemen cinta yang dimasukkan oleh Director Raja Gosnell akan membawa perasaan emosi kepada sesiapa saja yang akan menontonnya. 



Klimaks di filem ini adalah dimana Jossie jatuh cinta pada seorang lelaki bernama Sam yang diperankan oleh Michael Vartan tetatpi pada saat Sam mengetahui kebohongan yang dilakukan Jossie, Sam memilih untuk tidak mengatakan cintanya kepada Jossie. Disini lah perasaan sedih muncul. 


No comments:

Post a Comment