Wednesday, May 28, 2014

Public Screening Review

Hai cinta-cinta, kalau anda semua mengikuti perkembangan jalan hidup blog saya, pasti anda pernah baca post saya tentang Screening Night. Nah setelah berjaya dan sukses nya membuat screening night, ada lagi cobaan yang menghadang haha kita harus buat public screening. 

Apa itu public screening, yah sama saja seperti screening night, hanya saja public screening takde lah ditempat yang mewah-mewah nih. Kita menonton hasil karya kami semua di tempat public, tepatnya di amphiteater Alam Bina. Dan sebenarnya saya lebih suka screening di buat dipublic, so lebih gimana gityuh~  C-L-A-S-S-I-C 

Jadi macam dekat filem-filem pulak kan, remaja-remaja di tahun 90an (kalau saya tidak salah haha) muda-mudi pacaran di dalam kereta tengok filem 

zaman dulu 

zaman sekarang (beza tipis lah ye dengan zaman dulu haha)

Gambar yang saya ambil saat public screening itu memperlihatkan dua sejoli yang tak dapat dipisahkan, Hisyam dan Syazwan tengah menonton berdua dekat depan sekali haha so sweet ya mereka 

Sunarti, Hantu Malam Merdeka 

Walaupun sudah berulang kali menonton semua hasil produksi tapi tak bosan-bosan, sebab memang saya akui we did a very good job YEAY! haha semua produksi bagus-bagus dan menghiburkan, tambahan lagi ada muka saya dikebanyakn produksi hehe. 

Setelah menonton, diadakan sesi lucky draw and i was not lucky enough to get the mystery gift. Tapi part yang paling saya suka adalah saat bagi-bagi hadiah haha, disebabkan hadiah saya dan anis sangat fenomenal dan spektakuler sekali ya. At first kita orang harus pandang berlainan arah dan saat balik arah, orang yang didepan kita lah yang akan dapat hadiah kita, dan didepan saya adalah ANIS OK ANIS, memang tak lawak lah kan kalau kita orang dapat bende yang sama sebab kita bagi sardin haha. Ok what. untung saja kita harus berputar lagi dan barulah kita dapat hadiah kita yuhuu, itu saja buat liputan sekarang. Saya syarifah Damia, berjumpa lagi diepisod mendatang. Sampai Jumpa Cinta-Cinta muach xoxo









No comments:

Post a Comment