Sunday, March 9, 2014

INI SUDAH MINGGU 3 KAWAN-KAWAN. DAN INI DIRECTOR JOURNAL SAYA :D

Hallo ols!

Kedatangan saya kali tidak lain dan tidak bukan untuk memberi sedikit ulasan tentang kelas minggu lepas. As you know, that i dont know, nak cakap apa. Itu saja dari saya assalamualaikum warahmatullahiwabarokatuh.

Hallo ols! saya datang lagi. Yang tadi tuh kidding saje, saya taknak lah kena potong markah kan hehe.
So last week we did a lot of things like aloott, i mean alooooooootttttt. Dr azlan bagi sedikit kuliah sebanyak sedikit tentang production lah. Habis kuliah dapat lah refreshment sikit, iaitu macam biasa lah kan kita orang kena tengok movie, dan movie ini best lah jugak macam movie-movie yang biasa kita orang tengok dekat dalam kelas (and Dokter, you have really good taste of movies and songs too, i cant deny that). Nah, kalau anda-anda semua yang membaca blog saya ini, nak tahu sangat tentang movie tuh, sila lah visit post saya yang satu lagi okay *wink*

Setelah tengok tv, kita pun seperti biase lah kumpul dengan group membahas tentang production kita orang punya video promo. And as director  tukang kuli perhiasan dan tata rias, saya baca kan lah satu persatu scene dan biar saya dan kumpulan sama-sama decide apa yang diperlukan untuk setiap scene. Dan everything has been determined, tinggal budget je nih yang tak tahu lagi. Untuk mengurangkan cost,  sebisa mungkin kita menggunakan alat terpakai macam kotak kardus, dan lain-lain nya yang bisa digunakan. Sebab tema video promo kita orangkan CREATIVITY, dan semua orang yang dekat dalam kumpulan kami kan #kreatif #ramahlingkungan #sayangbumi #sayangalamsekitar #sayangrasul #sayangibubapa #sayangdokterazlan #vogue #fabolous #selfie #instaphoto #instadaily hais sudah lah panjang sangat nanti tak habis habis.

Selain menggunakan alat terpakai atau benda-benda yang tidak digunakan lagi, dari segi props dan costume, kami sama-sama lah bagi siapa yang ada benda yang diperlukan dalam urusan production, mesilah berbaik hati  dan ikhlas meminjamkan.

Everything has been listed. So i think we have no problem with pre-production. Inshaallah sebab kami tahu kami #hebat #superpower #wibawa #takgemuktapicomel (Syazwan suke lah tuh) HAHA. ANIS I LOVE YOU MUACH. The end. Thankyou


No comments:

Post a Comment