Sunday, March 16, 2014

Kita sudah jauh kedepan, kawan. Ini minggu 4 sudah.

To be honest, saya tak ingat apa yang diajarkan dokter setiap minggu, tapi takpe jangan khawatir exam masih lama so rilek ah kan lol.

Seperti sedia kala dan biasa nya, kelas seni pengarahan film nih kita akan ditontonkan movie best-best, nah movie buat minggu bergenre horror horror sikit macam tuh lah, dan movie kita buat minggu ini adalaaaaahhh....... ada yang tahu? ada yang tahu? yak ada yang nak mencuba menjawab? apa? Jangan pandang belakang? maaf sekali permisa anda salah. apa? Jangan pandang belakang congkak? itu juga salah permirsa. Movie yang kita tonton adalah The Sixth Sense. Tengok bukan sekedar tengok tau, kita nak mengkaji juga film tuh, dan harus buat movie review juga. Ok stop cerita pasal movie mari kita bersama dan sama-sama pergi ke production meeting pada malam khamis yang lalu tuh. Leggo~

Malam itu... sepi, gelap, tanpa rembulan. Daku berjalan sendiri melewati gedung-gedung tua tak bermaya. Menuju ketempat yang nak dituju, auditorium. Di auditorium ini, seperti biasa kami akan duduk dengan group kita, seperti yang you ols tahu i nih kumpulan promo jabatan media tau, hanya orang yang vogue-vogue aja dalam kumpulan kami nih hahaha. So kami yang vogue nih pun buat perancangan pasal budget, hasil perundingan bersama, maka, jumlah amount yang diperlukan adalah sebanyak RM928,20. 

P.S : Dokter, this week i takde photo lagi tau. Buat review next week, i promise you saya akan ambil foto banyak-banyak. Ampunkan saya. 


Murid mu, Mia. 


No comments:

Post a Comment